معرفی انیمیشن | بچه‌های بد «The Bad Guys»
  • کد مطالب: ۱۹۵۴۷۷
  • /
  • ۰۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲

معرفی انیمیشن | بچه‌های بد «The Bad Guys»

کوسه، مار، رتیل و البته مغز متفکر آن‌ها یعنی گرگ، همه با هم، یک گروه خلاف‌کار تشکیل داده‌اند.

هستی نیک‌صفتی - کوسه، مار، رتیل و البته مغز متفکر آن‌ها یعنی گرگ، همه با هم، یک گروه خلاف‌کار تشکیل داده‌اند. آن‌ها در کنار هم نقشه می‌کشند و با برنامه‌ریزی دقیق، تلاش می‌کنند به خواسته‌های شرورانه خود دست پیدا کنند.

این موضوع تا زمانی ادامه دارد که دستگیر می‌شوند و برای آزادی دوباره، قول می‌دهند رفتار خود را تغییر دهند. البته این تنها پوششی برای ادامه‌دادن کارهای بد آن‌هاست. در این میان، شخصیت بعضی از اعضای گروه کم‌کم تغییر می‌کند.

هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند گروه بچه‌های بد، یکی از خلاف‌کارترین گروه‌های آن زمان، دستگیر شود. یا باید اخلاق و رفتار خود را بهتر کنند یا سراسر عمرشان را در زندان بگذرانند.

نخستین انتخاب، درست رفتار کردن برای انجام دادن کار‌ها بود اما با گذشت زمان، واقعا رفتار اعضای گروه عوض شد. گروه بچه‌های بد می‌فهمد که عده‌ای دارند به شهر آسیب جدی می‌زنند.

آن‌ها دست روی دست نمی‌گذارند چون می‌خواهند شهر را نجات دهند و قهرمان آن شوند.

ما از تماشای این انیمشین یاد می‌گیریم تغییر برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر خواهد بود، چه بهترین و چه بدترین شهروندان. به‌علاوه، می‌فهمیم نباید افراد را پیش‌داوری کرد زیرا ممکن است آن فرد تغییرات مثبت زیادی بکند.

در واقع، یاد می‌گیرم با انجام کارهای خوب و تغییر رفتار، می‌توان شادی بسیار نابی را تجربه کرد تا هم خودمان خوشحال باشیم هم دیگران را شاد کنیم.

 

نام انیمشین: 
بچه‌های بد The Bad Guys

انتشار: 
۲۰۲۲

کارگردان: 
پیر پریفل

شرکت سازنده: 
DreamWork

ژانر: 
معمایی کمدی اکشن

زمان: 
۹۲ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.